16 Mayıs 2016 Pazartesi

Hoşgeldin Bulut...

Ve hayatım bir Bulut’un etrafında dönmeye başladı...

Aslında en başından yazarım diyordum ama hamilelik o kadar çabuk geçti ki ha başladım ha başlayacağım derken bitivermiş. Neyse ki bir defter tutmuşum oğlum için. Temel şeyler hatırlanıyor belki ama detaylar unutuluyor yahu…

Sonra yeniden yazabilirim demek için yaklaşık 6 hafta geçmesi gerekti. Malum ben Bulut’a, Bulut bana alışıyor. Emmeye alışma, uykuyu kovalama derkeen.. 40 uçtu gitti... Bezli, reflülü, gazlı, çokça ağlamalı, sshhhli, pshhhli, sütlü, kucaklı, kundaklı, tükürükten yapılmış baloncuğa aşık olmacalı, her gün bizden bir parça gördükçe sulu sulu bakmacalı 40 gün..

Evet sevgili hamiş ya da anne kardeşim aklıma takılan ve kendimi internette kaybettiğim soruları, bulduğum bulamadığım cevapları yazma niyetindeyim… 

Ben diğer annelerin kafasındaki soruları, o sorulara buldukları cevapları okurken bundan çok faydalandım çünkü.


Hadi bakalım.. Hayrola..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder