23 Mart 2014 Pazar

Sona Kalan, Tess Gerritsen

Tess Gerritsen'in Rizzoli&Isles sersinden çıkardığı son kitap, sonunda "Sona Kalan" adıyla yayınlandı.
 
İşteee Rizzoli&Isles serisi kitap listesi:)
Cerrah
Çırak
Günahkar
İkiz Bedenler
Siliniş
Mefisto Kulübü
Ruh Koleksiyoncusu
Buz Gibi Soğuk
Sessiz Kız
Sona Kalan 
 
"Herkesin yarası vardır ama bazılarınınki daha belirgindir" yazıyor arka kapakta. Kitapta yara almış 3 çocuk var. Claire, Teddy ve Will. Üçününde önce öz aileleri, daha sonra koruyucu aileleri öldürülüyor. Birbiriyle hiç bağlantısı yokmuş gibi görünen bu 3 çocuk arasında nasıl bir bağlantı var? Bu bağlatıya ait izleri siz de soluksuz takip edeceksiniz.
 
Kitabın  bir tek kapağını sevmedim. Takip edenler bilir, bu seri dizi haline geldi. Benim hayalimdeki kahramanlarla, dizidekiler fiziksel olarak pek uyuşmuyor. O yüden onların resimlerinin kapakta kullanılmasından hoşlanmadım. Ancakk, kitabı ilk sayfasından son sayfasına kadar soluksuz okudum. Bu kadar çok kitap yazıp, nasıl bu kadar farklı kurguyu oluşturabiliyor, her defasında şaşırıyorum. Bu kitap da muhteşem bir sonla bitti. Keyifle tavsiye ediyorum..
 
Yazar: Tess Gerritesn
Çevirmen: Bahar yaldız Çelik
Yayınevi: Martı yayınları
 
DR: 16,50 TL
İdefix: 15,84 TL
İlkNokta: 17,60 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder