4 Eylül 2014 Perşembe

Küçük Düşler Büyük Umutlar, Kim Gruenenfelder

Küçük Düşler Büyük Umutlar, Kim Gruenenfelder tarafından yazılmış. Yazarı ilk defa okuyorum. Kitabı, arka kapak  yazısı ve ön kapak resmine bakıp almıştım:) Yaz tatilini bekledi durdu rafta.. Havalar ısındı, ağır cümleler okuma mevsimim geçti ve bu kitaba sıra gelmiş oldu.
 
Kitapta üç kız arkadaş var; Seema, Nic ve Melissa... Bu üç kız arkadaşın hikayelerine konuk oluyoruz. Seema, en yakın arkadaşına aşık ve ilişki için bir adım atarsa dostluklarının bozulacağından korkuyor. Melissa'nın bir türlü evlilikle sonuçlanmamış uzun bir ilişkisi var. Sevgili Fred tarafından aldatılıyor ve ilişkiler konusunda bambaşka bir bakış açısı geliştiriyor. Nic ise  iki kızı olan Jason ile evleniyor ve bir anda ev hanımı haline geliyor. İşte bu üç arkadaşın bunalımları, pastanın içinden çıkan tılsımlarla daha da içinden çıkılmaz ancak komik bir hal alıyor.

Özellikle, Seema ve Scott'un hikayesi tek başına bir kitap olurmuş. En yakın arkadaştan sevgili olur mu? Valla ben yaptım oldu:) Bkz 10. yıl..


Kitap, edebi bir ürün ortaya koyma kaygısıyla yazılmamış belli ki... Düşünce dünyanızda büyük bir aydınlanma olmasını beklemeyin. Biraz sabun köpüğü ama keyifli vakit geçirilecek bir kafa boşaltma kitabı.. Tavsiye ediyorum.
 
Yazar: Kim Grunenfelder
Çeviri: Emrah Saraçoğlu
Yayınevi: Sonsuz Kitap
 
DR: 9,90TL
İdefix: 14,40TL
İlkNokta: 13 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder