4 Ağustos 2015 Salı

Diriliş, Tess Gerritsen

Uzun zaman beklenmiş ve keyifle okunmaya başlanmış bir Rizzoli&Isles macerası. Bir safari turundayız bu defa. Kahramanımız Millie, sevgilisi Richard'ın zorlamasıyla onunla birlikte Afrika'ya gitmeye razı olur. Güzel başlayan bu gezi Millie'nin hem kendi kişiliğini, hem de sevgilisini sorguladığı bir drama dönüşür. Dram dediysem biraz kanlı tabi:) Burada yakışıklı rehber Johnny Posthumus'un etkisi de olabilir biraz... Olaylar heyecanla birbirine girerken, Millie tek başına ormana doğru koşar ve kurtulma mücadelesine başlar. Bu bölümleri soluksuz okuyacaksınız.
 
Gelelim Rizzoli ve Isles ikilisine. Ölen hayvanların doldurulması ile ünlü Leon Gott adı verilen bir tahnitçi -ki bu kelimeyi ilk defa duydum- ayakları iple bağlanmış ve tavandan aşağı asılmış şekilde garajında ölü bulunur. Özellikle evdeki hayvanların cesedi yemesi için yere temas edecek şekilde bağlanmış ve organları çıkarılmıştır. Sonra başka cesetler de ortaya çıkar. Serinin diğer kitaplarında zor görülen bağlantıları çoğunlukla Rizzoli ortaya çıkarırken bu defa Maura sazı eline almış gibi görünüyor...
 
 
Ve sooon.. Aklınıza bir son gelecek. Benim de geldi tabi:) Hatta okurken "tamam ya bu defa önceden anladım, süper" diye kendimi kandırmışım. Gerçekten Tess Gerritsen şaşırtmayı biliyor. "Bir sonraki kitap hemen çıksın noluuur" iç çığlığı ile kitap yine son buluyor.
 
Seri ile ilgili en büyük sıkıntı romanlar arasındaki uzun zaman nedeniyle biraz unutuyor olmak sanırım... Tess Gerritsen'in bağımsız romanlarını daha çok sever oldum. Diğer kitaplara kıyasla biraz yavaş buldum kitabı ama yine de keyifle tavsiye ediyorum:)

Yazar: Tess Gerritsen
Çeviri: Cumhur Mısırlıoğlu
Yayınevi: Martı Yayınları

DR: 16,06 TL
İdefix: 16,06 TL
İlkNokta: 16,5 TL

1 yorum:

  1. johnny in ölümü bir tek beni mi çok üzdü ya yıkıldım resmen

    YanıtlaSil