4 Şubat 2014 Salı

Küçük detaylardan ilham alın..

Küçük değişikliklerle evleri güzelleştirmek mümkün:) Bardaklar, sürahiler içine yerleştireceğiniz ya da dikeceğiniz çiçekler sadece evinize güzellik değil, hayatınıza mutluluk katacak..

 pinterest

 pinterest

oh joy, bloglovin 

Bu saksılara ve sulanışına bayıldım...   

                                                                                                                               etsy.com

Pencere önü sedirleri çok seviyorum. Aydınlatma çok güzel olmuş...

aprovecha-el-espacio

Puantiyeli cibinlikle eğlenceli bir yatak odası olmuş..



Renkli sandalyeleri çok seviyorum ben.. Açık renklerin hakim olduğu salonlara hareket getiriyor..

Kalzenodekorasyon
Kasalar birçok şekilde değerlendiriliyor. Biz de sehpa yapmıştık:) Bu defa raf olarak kullanılmış. Farklı renklere de boyanabilir..
etsy.com

Örgü aksesuarlar hem el emeği, hem de çok sevimli dekoratif objeler bence.. Bu bal kabaklarına bayıldım:)

etsy.com
Rengarenk ipleri farklı boylarda keserek duvarda kullanmışlar.. İlginç olmuş.. Renk uyumunu çok sevmedim ama fikir orijinal geldi..

khristelle42.blogspot.com

Renkli fincan ve tabakları kullanarak yapılmış ve gerçekten kullanışlı:)

Kalzenodekorasyon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder