20 Temmuz 2015 Pazartesi

Yeniden merhaba..





veee Doktora bitti...
veee hayata kaldığım yerden merhaba..
 
Kaldığım yerden mi peki gerçekten? Bir sürü film kaçırdım, bir sürü fenomen video belki, belki ilham geldi hayatımın hikayesi kaçtı gitti, ben fark etmedim. Elim kağıtlara gitmedi aylardır, kesmedi. Sevgilimle, kafamın ruhumun tamamını ona verip el ele tutuşup bir gezemedi... Kısa kaçamaklar koşar adım eve dönüşlerle son buldu hep... Klavyenin üzerine parmaklarımın gölgesi düştü, gözlerim ekranın ışığında uykuya...

Son dakikaya kalmam hiç. Son dakikaya kalma fobim var çünkü ama pimpirikli içimdeki küçük kız, dışımdaki koca kadın... Detaycı. O yüzden durduğunda tam durdu dünya.. Bugün arkasından yeniden itiyorum dünyayı. Büyük bir gürültüyle yeniden dönmeye başlıyor.. Ağırmış doğru ama artık benim hafiflemiş parmaklarım var..

10.07.2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder