4 Ağustos 2016 Perşembe

Öp beni, Riley J. Ford


Yaz geldiğine göre, daha ferah, hafif cümlelere merhaba demek lazım:) Öp beni, Riley J. Ford tarafından kaleme alınmış bir roman. Kitaplar arasında, rengarenk kapak tasarımı ile dikkat çekiyor gerçekten. Ben de öylece elimde buluverdim kitabı.. Böyle aldığım kitaplar da pek hayal kırıklığına uğratmadı beni şimdiye kadar:) Şans işte..

Kahramanımız Winter, ilk randevusunda masum bir öpücüğün hayatını değiştireceğinden habersizdi. Bir öpücük ile karşısındakinin tüm duygularına, anılarına ulaşan mistik bir güce sahip Winter, bu güç ile başa çıkabilecek mi? Arkadaşı Annika'nın vahşice öldürülmesi sonucu katilin bulunması için bu gücünü kullanacak mı? Hem de kendisi de yepyeni bir aşkın büyülü ışığı altındayken? 
Eğlenceli ve oldukça akıcı bir kitap... Okumaya başladığınızda hikaye sizi sarıp sarmalıyor. Tavsiye ediyorum.




Yazar: Riley J. Ford
Çeviri: Beyhan Görgülü
Yayın evi: Eksik Parça

DR: 15,20 TL
İdefix: 15,20 TL
İlkNokta: 14 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder