26 Ağustos 2016 Cuma

Sızdırma sorunsalı...

Aaaa!! 3 aydan sonra bebeklere bir şey oluyor aa dostlar, sızıyor çocuğum:) Bu nedir canım ya.. Zıbınları çitileme sorunsalım, annemin amerikan bezi ile mücadelesine benziyor. Tabi bu sorun karşısında ilk yapılacak şey bez markasını değiştirmek oldu. Prima premium care'dan Can bebeye geçtik, faydası olmadı... Bir numara küçük, bir numara büyük fark etmedi. 
Sonra bir gün youtube'da acemianne kanalında, annemiz bezi uçlarından çekiştirerek iyice açtığını sızdırma sorununun bittiğini söyleyiverdi.. "Hadiiii canım, ne alakası var" dediğinizi duyar gibiyim, çünkü ben de böyle dedim. Ama denedim de.. Taş atıp da, kolum yorulacak değil ya.. 
İnanılmaz ama gerçek sızdırma yok:) Yok yani.. mantıksız geldiğini biliyorum ama 1 aydır hiç sızdırmadı.. Eee ben de denedim, onayladım.. pek tesadüfe benzemiyor yani..
Buyurun deneyin, baştan sondan, kenardan köşeden bezi iyice açın, sonra bağlayın:)


Sızdırmasız günler... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder