19 Aralık 2013 Perşembe

Proje: Ölümcül Virüs, Tess Gerritsen




Proje: ölümcül virüs Tess Gerritsen’in Türkçeye çevrilen son romanı. Kitaplarını gözüm yollarda beklediğim bir yazar benim için Tess Gerritsen. İlk olarak Cerrah kitabını okuyarak tanışmıştım bu yazarla. Tıbbi Gerilimin Kraliçesi tanımını kesinlikle hak ettiğini düşünüyorum. Her kitabında profesyonel bir olay örgüsüyle karşılıyor okuru. Yayınlanan tüm kitaplarını okudum ve hiç hayal kırıklığına uğramadım.  Bu tarz kitaplar okumayı seviyorsanız ve hala Tess Gerritsen okumadıysanız, mutlaka ama mutlaka okuyun. Seveceğinizden eminim.
Son dönemde romantik-gerilim akımında art arda yayınlanıyor kitapları. Cerrah ve Çırak kitaplarının dahil olduğu Rizzoli&Isles serisi kadar kanlı ve gergin değil ama heyecan düzeyi kesinlikle yüksek. Son 2-3 kitaptır olayların hareketlenmesi için bir 40-50 sayfa beklemek gerekiyordu. Ancak Proje: Ölümcül Virüs’te daha ilk sayfadan itibaren olayların içine dahil oluyorsunuz.
Kahramanlarımız Victor ve Cathy’nin hayatları karanlık bir otoyolda kesişir.  Victor arkadaşı “kim vurduya” gittiğinde, şirketin masum deneyler değil, tüm insanlığı tehdit eden bir biyolojik silah peşinde olduğunu anlar. Üstelik FBI’ın da peşinde olduğunu düşünmektedir. Cathy ise çok trajik bir olayla tüm bu kovalamacanın içine ama bir yandan da uzun zamandır özlediği aşkın kollarına düşer. Geçmişte kalan hayaletler, hayattan çıkarılmaya çalışılan eskiler, varlığıyla onlara hayat katan eski Standford tayfası, dostlar, düşmanlar… Son sayfayı okuduğumda nefesimi tuttuğumu fark ettim…
Sadece tıbbi kısmı biraz daha detaylandırılabilir, deneylerden daha ayrıntılı bahsedilebilirdi diye düşündüm. Başından sonuna kadar sürükleyici bu yeni Tess Gerritsen macerasını okumanızı öneriyorum.

Yazar: Tess Gerritsen

Çevirmen: Özlem Gültekin

Yayınevi: Martı Yayınları


DR: 11,49 TL

İdefix: 9,75 TL

İlk nokta: 10,50 TL
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder