17 Ocak 2014 Cuma

10. yıl...

Bugün tam 10 yılı bitirdik sevgilimle.. Her geçen gün aşkla ve sevgiyle büyüyüp çoğaldık, birbirimize daha çok bağlandık.. Aşkımdan cesaretle sevgilim için yazdığım bir şeyi paylaşmak istedim.. Yine onun sayesinde çoğalıyor içim.. Bu şarkı ile okuyabilirsiniz..

Bana dokunduğundan beri aşkın
Sanki bu dünyadan değilim
Yüzüme kim baksa anlıyor
Dudaklarımın kenarına oturmuşsun sanki
Gülmesem düşeceksin

Isındığından beri kalbim ellerinle
Umut dolu cümleler istiyorum sadece
Aynaya bakıyorum
Yüzümde açılmış bir yeni bahar
İnadına sanki
Tüm kötülüklere rağmen

Şaşırıyorum bazen
Bunca zaman sonra içime yerleşmiş olan kayıtsızlığa
Ağlayanla ağlayıp
Yine de içimde ışıl ışıl akan zamana
Adını her duyduğumda içimde yeniden şarkı söyleyen o küçük kıza
Her yolun sonunda bana açılan kollarına
Aynı yıldızlara bakmadan kapatsak gözlerimizi
Günü bitmiş sayamayışımıza
Alışıyorum..

En başında yazılır bunlar aslında sevgilim
Biliyorum ben
Yıllar geçtikten sonra
İnanmaz yaşamayanlar
İnanmaz seni benim gözümden
Beni senin gözünden tanımayanlar..
Bir an kadar kısa geçen bunca yılın
Kollarında uyandığım her sabah içimde yeniden baharlar açtırdığına
İnanmazlar!

Ve bir şarkı oluyor aşkın, doluyor ruhumdan içeri
J'aime a nouveau.. yeniden seviyorum
Her yeni gün yeniden
Sonsuza kadar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder